Thessa 2011.07.04. 09:40

július.

Sziasztok! :)
Rég voltam itt, amint azt bizonyára érzékeltétek. Ennek több oka is volt, de legalább elmondhatom, hogy eddig nem zártam be az oldalt, és nem is tervezem. :) Most itt a nyár, és gondoltam, hogy ismét foglalkozom a lappal. :) Egyenlőre csak ezt a rövid hírt akartam közölni, továbbá azt, hogy sajnos eddig még nem tudtam megnyitni azt az aloldalt, amit még áprilisra ígértem, de ezen is dolgozni fogok!
Mindenkinek nagyon szép nyarat kívánok, és hamarosan érkezem az újdonságokkal! ^.^

- Kiegészítés -
Nem nevezném frissnek, mert már korábban ígértem, hogy fel fogom tenni az oldal eddigi kinézeteit.. hát most eljött ez a pillanat. :) Viszont arra szeretnélek kérni, hogy ne azok alapján ítélj, amiket a legkorábban készítettem, hiszen nem állt rendelkezésemre más program, csak a Paint. Köszönöm. :) Ha kíváncsi vagy rájuk, akkor IDE kattintva megnézheted őket, egyébként pedig a Blog menüben érheted el az egyes stílusait az oldalnak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr623036777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása