Thessa 2008.08.14. 14:03

Inuyasha naplója ^^

Nem is tudtam, hogy ilyen híres vagyok ^.^  ...Ki gondolta volna, hogy ilyen sok helyre eljutok, és már elég sokan hallottak rólam világszerte. Tszöh, annak idején nem is akartam híres lenni, én csak a Szent ékkövet akartam, hogy teljesen szellemmé válhassak, de az a nyavalyás Naraku beleköpött a levesembe, és Kikyout is csapdába csalta, az átkozott!
Most itt vagyok Kagoménél... az az ostoba lány még akkor se fél tőlem, amikor szellem vagyok. Pedig... meg is ölhetném...
Akkoriban egyedül voltam, és egy barátom sem volt. Mostanra itt van mellettem Kagome, Sango, Miroku és Shippou... meg is feledkeztem Myougáról, a félénk bolháról... Mára már, mi egy család lettünk. Bár nekem nincs szükségem rájuk! Ők nem tudnak meglenni nélkülem! Állandóan bajba kerülnek, nekem meg aggódnom kell az életükért. Na nem kell, ne értsétek félre, én... én csak... én csak ott vagyok, ahol az ékkő is lehet, ennyi az egész! Hmm.. már igazán hazajöhetne Kagome a vásárlásból -.- Hogy lehet annyit vacakolni? Lemegy a nap... A fenébe! Meg is feledkeztem arról, hogy emberré fogok válni. A hónap első napja. Hát ez nagyszerű... Kagome családja is tudni fog a titkomról! Lassan már mindenki tudni fogja, de... az a furcsa, hogy nem szégyellem, csak UTÁLOM! Eltűnnek a karmaim is, és az emberi érzéseim is felülkerekednek a testemen, meg aztán már egy kis karcolás is fáj... Nyavalyás emberek.
Ebben a szobában, mindenhol Kagome szagát érzem... Na végre! Hazajött! Mit hoztál?
Nyammmiiiiiiiiiii! INSTANT leves, instant milánói! Szárított krumpli! COLA! Ezért érdemes átjárni ebbe a világba, itt mindig valami finomat ehetek! ^.^ Vajon nálunk mikor találják fel ezeket? Tszöh, ahogy azokat a nyavalyás embereket ismerem... soha! Lusta népség!
Oh, már ennyi az idő? Kezdődik a kedvenc sorozatom! *.* Tudjátok mi az? Rex felügyelő!!
* Inuyasha bratyó! Jössz játszani? Van egy új videójátékom!
Egy ilyen ajánlatnak ki tudna ellenállni? xD
Vajon azok a kis figurák miért nem jöttek ki abból a fura dobozból, amikor felkaptam és elkezdtem rázni őket, hogy jól ellássam a bajukat, hiszen rámtámadtak!!! hmm... Kagome öccse most miért haragudott meg rám? Mi rosszat tettem? Tszöh.. ki érti az embereket. Jut eszembe, hol van már megint az az ostoba lány? Megyek és utána kérdezek....
Találkozott a barátnőivel..sebaj, megvárom.
1 óra múlva... hol marad már?
2 órával később... csak várom, és várom... várok rá...
5 óra után... miért nekem kell rá várnom állandóan?
Esteledik. Kagome sehol... mi a... -.- Na tessék, pont most kellett nekem is átváltoznom...
Lépteket hallok. Ez ő! Na végre! Kezdtem gyökeret verni!
* Hallottalak, Inuyasha!
-.-" Jobb füle van, mint nekem!
Na végre! Ismét eszünk! Az előétel valamilyen leves volt, amiből ötször szedtem volna, de csak egyszer szedtem. Aztán rántott hús! Ebből megettem volna 15 szeletet, de csak kettő fért belém... Mi is volt még? Ja igen! A csoki torta! A nap csúcspontja, az egészet is megettem volna egybe,... ha most nem ember lennék!
Jhajjjjah... *ásít* Jöhet az alvás. Pihe-puha ágyacska... úgy elfáradtam ebbe a mai napba.
*INUYASHAAAAA és én hol aludjak?????
Hmm? szólt valaki? Érdekes, már hangokat is hallok... jobb lesz tényleg aludnom. ^.^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr28615737

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása