Amióta Inuyasháékhoz szegődtem, nem vagyok magányos, és nem érzem magam egyedül. Igaz barátokra leltem. De.. ennek ellenére, még mindig fáj az, amit Naraku tesz Kohakuval. Soha nem fogom megbocsátani, és egyszer és mindenkorra megbűntetném, de az a szemét mindig másokkal végezteti el a piszkos munkát, így a személyes találkozóra igencsak kevés az esély. De én nem adom fel! Megtalálom, hogy megbosszuljam a családom, az életem árán is!
..Mirokut is akkor ismertem meg, amikor Inuyasháékkal találkoztam.. meg kell hagyni, mind a ketten nagyon helyesek ^.^ De... miket is beszélek! Kagomét csodálom, amiért el tudja viselni nap, mint nap ezt az idióta, faragatlan fickót! Sőt. Képes neki mindig megbocsátani, hát én erre képtelen lennék! Nekem az éppen elég, amikor Miroku a nyálát csorgatva rohan az összes nő után... -.-" Telhetetlen szerzetes. Hmm nem épp az erkölcs példaképe. De... ugyanakkor kedves, megértő, és segít az embereken. Inuyasha is ilyen. És, hogy őszinte legyek, mind a kettejüket megkedveltem! Melyiket is válasszam? Ó nem nem nem nem!!! Nekem tényleg teljesen elment az eszem? 0.O ahh
Ez régen volt. Elismerem, hogy régebben, mindkettejükben találtam valami vonzót! Mára már azt hiszem, hogy tudom ki az, akiért dobog a szívem.. Miroku. ahhh De még mindig nem vagyok egészen normális, hiszen.. ő egy szerzetes! Ráadásul a rosszabbik fajtából! Állandóan taperol! Akárhányszor a közelébe vagyok, mindig simogat valahol... Bár, ezzzel még nem is lenne baj, ha a pillanathoz illően tenné!!... Hmmmmm?
MIROKUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Mi a frászt keresel itt?..
Erről beszéltem -.-"
Na jó, kimegyek Kirarával gyakorolni. Erősebb akarok lenni, hogyha majd összetalálkozunk Narakuval akkor ne teljen sok időbe az elpusztítása!

 


 

Oh. Micsoda élvezet! Ennyi szépséges nő között! Csak.. kár, hogy Sango nincs itt.. Bár, Kagome is igen csinos, kár, hogy már foglalt a szíve... ahh...
Oh, te szépséges hölgy, leszel a gyermekeim édesanyja? Hmm, arrébb látok még egy nagyon kedves teremtést, és nagyon odaadónak néz ki, megkérdezem tőle is.....
Na. Ez régen volt! Ki a fene kerítette elő ezt a pár sort? -.-".. Hm. Bár régen volt, milyen szép is volt, amikor még keríthettem a lányokat ^.^ Bár... azóta sok minden változott. Megismertem Sangot, de... én nem tudnám őt megbántani! Eleinte ezért nem is akartam tőle semmit, de később... úgy éreztem, és most is, mintha beleszerettem volna.. vagy csak ennyire szeretném, hogy tőle szülessenek a gyermekeim? Ő számomra sokkal többet jelent, mint a többi nő, ugyanis még soha, egy lány sem állt ilyen közel hozzám, és... nem akarom elveszíteni!
Najó. Elég az érzelgősködésből! Csak azt tudnám, minek pofoz fel állandóan, ha gyengéden hozzáérek... pedig az a puha, selymes bőre megérdemli a törődést! ^.^
A fenébe is! Találjuk már meg Narakut, hogy bosszút állhassak a tenyeremen lévő feketelyuk miatt, és elpusztíthassam végre! Annál is inkább jobb lenne, ha előbb a nyomára bukkannánk, mert akkor előbb lesznek Sangotól gyermekeim! ^.^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr69615956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása