Thessa 2008.08.14. 15:12

Sesshoumaru naplója

Jakennek köszönhetően be lett vezetve az internet. Nem olyan nagy dolog... őszintén szólva nagyobbra számítottam, minden ember úgy odáig van érte... nevetséges. Ebből is látszik, hogy az emberek semmirekellők. A halandóknak nincs semmi jövőjük. Túl nagyra tartják magukat, és nem tudják, hol a helyük... Amellett a szánalmas Inuyasha mellett is, állandóan ott koslatnak. Hogy bírja elviselni? De ez nem is érdekel. Elegem van Inuyashából. Ha tehetném, letagadnám, hogy egy vérből származunk! Szánalmas, csak szégyent hoz rám, és apánkra. Ráadásul a kard... a Tetsusaiga... még az is nála van, annál a korcsnál! De majd egy napon, én, Sesshoumaru meg fogom szerezni azt a kardot! Mert az, engem illet, akárki akármit is mond!
JAKEN, kész van már az a fürdő? Elnézést. Csak szeretem, ha minden az elképzeléseim szerint alakul, és gyűlölöm a késedelmet.
Na, végre. Ezt már szeretem. Innen, a kádból nézve sokkal jobb. Mondjátok csak, nem tartjátok nevetségesnek és megalázónak, hogy rászántam magam, én a nagy Sesshoumaru, hogy naplót írjak...? ah. Bár tudom, hogy nem meritek ezt gondolni, mert nagyon jól tudjátok, hogy, aki Sesshoumaru ellen fordul, az halott!.. néha anélkül is..
Ki nem állhatom a halandókat!
* Sesshoumaru nagyúr! Ha kijöttél a kádból, jössz labdázni?
Nos... erre mit is mondhattam volna... Itt vagyok a játszótér közepén egy rakat kölyökkel... -.-ˇ
Rin más. Ha emlékeztek, akkor fontos voltam neki, bár nem tudom miért nem ijedt meg tőlem.. minden nap hozott emberi ételt.. még akkor is, amikor kiabáltam vele, hogy én olyat nem eszem! És ő... mosolygott. Ez a kislány rám mosolygott... Egy napon holtan találtam rá az erdőbe, és a Tenseigával ismét visszahoztam az élők közé. NEM azért, mert megkedveltem volna, mert erről szó sincs, hiszen ő is csak egy halandó, hanem ő segített rajtam, gondoltam meghálálom... Ahh -.-ˇ Nem szeretem, ha tartoznom kell... pláne egy halandónak.
* Sesshoumaru nagyúr, kapd el!
Oh, mégis mit művelek itt? Labdázom... ez nevetséges! Szégyen.
Gyere Rin, menjünk!
* Nahááát, Sesshoumaru nagyuram ismét a játszótérről jön! 0.O Ez a Rin teljesen megváltoztatta, lett benne valami emberi...
MIT MONDTÁL???? Na azért, Jaken! Hallatlan. Engem csak ilyen semmirekellők vesznek körül?
Holnap továbbállunk. Követnünk kell Narakut, mert még vele is végezni akarok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr8615843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása