Úgy bizony, bizony! *.*
Bizonyára feltűnt nektek is, hogy én, a nagy Jaken írt Kagome blogjába. Nekem ugyebár nem is engedte meg...cselekednem kellett. Megfenyegettem, ha nem írhatok, akkor Inuyasha meghal! Néha, olyan zseninek érzem magam! *.* Igaz ugyan, hogy még nekem is akadt ezzel gond... 1, nekem nem is hitt az a semmirekellő lány, így bizonyítanom kellett. 2, nem tudok írni...az előzőt is diktáltam, Rinnek. Azóta elmentem egy pár napos írástanfolyamra, és egész jól megy... Lásssuk csahk, lássssuuuk. nnnyáááh. Mennny innen Rin! Nagggysuerűűűűh! *.* Mostantól akkor írok, amikor csahk akarok! Sessomarúúú nagyuraam büszzke lesz rám!! *.* Najóh..Rin, vedd át. Az írássst még hanyagolom. Inkább diktálok, az jobban megy kisssikét!
Tehát... ezt minek írod?
* Mit?
Azt, hogy tehát, ne írd le, és ez sem kell! Riiiiiiiin! Ahh, sebaj... Még egy ilyen kis varangynak is sok baja van... ahhh -.-"
Remélem örültök, mert én nagyon! A nagyon legyen nagybetű!
Nagyon!
Nem! Az összes betűje legyen nagybetű, és ezt se írd le! Riiiiiiiiin!!! -.-""
NAGYON!!!
* Így jó?
-.-"" Mit vétettem?
Most megyek is, van még pár dolgom... jó pár. Be kéne szereznem egy saját gépet... De honnan??? Adjatok!! Ja, és még az internetet is be kéne vezettetnem... hmmmm, de azt még fel sem találták... 0.O Hmm, végképp sok a dolgom!
Ne feledjétek, mostantól többször olvashattok rólam is, híres akarok lenni!! *.* És azt se feledjétek, hogy Jaken mindenhol ott van, és mindent lát! Úgy bizony! (..Erről jut eszembe, még az ügynökeim bérét is kissé megkell emelnem, hogy mégtöbb mindent láthassak... hmm, mondjuk 1 jennel*. Túlzásokba ne essünk!!)
Nah, majd még írok! pápá

* jen - Japánban a pénz

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr69621568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása