Thessa 2008.08.19. 13:01

Jakotsu naplója xD

Bizonyára többen emlékeztek rám, hogyan is felejthetnétek el egy ilyen édi srácot, mint én?! *.* A hét harcos egyike vagyok, Jakotsu! *.* Rémlik már????
Ahhh... és van egy plátói szerelmem: INUYASHA! Igen igen igen igen igen, Ő! Ugyeeee milyen helyes???? *.* Ha dühös, akkor még cukibb!!!! *.*
Nem akarom megölni... nem nem nem NEEEEEEEEEEM :'( ááááááá Ahhh, de muszáj lesz, de egyszerűen annyira helyes! Megvan!! Utánna megyek a halálba! Azok a cuki kutyafülei, egyszerűen levettek a lábamról, már amikor megláttam.. és az a piros szerkója, nagyon ott van! Ahh... Semmi kétség! Nekem lett teremtve!! Ja, és láttátok már, amikor emberré válik? Oh, Oh... hát az... maga a mennyország!!! Igaz. Hiányolom olyankor a kis fülecskéit, de a fekete haja ezt kárpótolja. Annyira ennivalóan édes!!!!! *.*
-.-" Most se én harcoltam vele, hanem Bankotsu bátyó, aki ha nem lenne a bátyjám, akkor asszem ráhajtanék. JA, el is feledtem.. Inuyasha barátja az a szerzetes... na, hát ő se lenne rossz ^^ És majdnem megőrültem, amikor megtudtam, hogy Inuyasha a lányokat szereti, ráadásul két barátnője is van... fúj fúj fúj fúúújjj! -.-"
Ahhhh... sebaj.... álmaimban mindig szerepel, és tudom, hogy egyszer, a következő életünkben találkozni fogunk! Minden éjjel így alszom el: Inuyasha egy Inuyasha kettő Inuyasha három... jó hát, valaki a bárányokat számolja, én Inuyashát! *.*
A legutóbbi csatában megsértette a finom tapintású arcomat. Hallatlan. Gyorsan teszek is rá egy kis pakolást. Biztos, ami biztos, arra az esetre, ha mégis összefutnék vele, akkor ne csalódjon bennem! Úgyis elhódítom! xD INUYASHAAA *.*
Mindig arról álmodom, hogy együtt nyaralok vele Hawaiin... szép álom, nem igaz? *.* ahh
LÁTNI AKAROM!!!!!

* Muszáj neked állandóan nyavalyognod????????? -.-"""
Hmm. Bankotsu bátyónak nem ártana egy kis szabadság! Mostanában igencsak feszült! Mindig kiabál velem. Nem értem, valami rosszat tettem?... ahh... Inuyasha... *.*
Nem bírok itt ülni tovább.. megyek és megkeresem! Látnom kell!!!
(este) Sehol se találtam! T_T áááááááááááááááááááááááááááááááááááá :(:(:(:(:(:(
Inuyashaaaaaaaaaaaaaaaa, mondd, merre vagy???... Szeret, nem szeret, szeret, nem szeret, szeret... nem.. MI AZ, HOGY NEM SZERET????? Ahh.. manapság sose bízz a virágszirmokban! T_T
*.* INUYASHA... személyesen!!!!!!! *.*
* Idefigyelj te porcelánbaba, most....! ...he???
INUYASHAAAAAAAAAAAA.... -.- mégsem örülhetek. Meg kell öljelek! De nem akarom!!!
* A fejedre ejtettek, hogy ennyi baromságot hadoválsz???
Áááááááááááááááá. Már megint megsebezett!!!!! Vége!! Szakítok vele!!! Elegem van abból, hogy nincs egy értelmes mondata sem, és mindig csak bánt.. pedig annyira édes! Ah... ilyen a szerelem...

Bankotsu bátyóóóó várj meeeg!!! Téged nem hagylak eel!!! *.*

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr68622970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása