Thessa 2011.02.16. 16:51

blogról és rólam

Gondoltam rá, hogy előbb-utóbb szükséges lesz egy ilyen menü is, így a mai nap folyamán létrehoztam. :)

The Site Story ^.^

2008. május. Rég volt, nem igaz? :) Ebben a hónapban indítottam útjára a blogot, melynek már akkor és azóta az InuYasha volt a fő témája. Akkoriban fogalmam sem volt arról, hogy pontosan mit is szeretnék, csak azt tudtam, hogy egy oldalt, ami az InuYashával foglalkozik, így a kezdet kezdetén inkább volt mondható fanfic.-ek halmazának többnyire Kagome szeméből, aztán ismét átalakult, és egyre jobban Kagome játszotta a főszerepet, mindenféle kitalált történetekkel.. De valahogy éreztem, hogy az sem az igazi, így történt, hogy 2010. június 14.-én teljes átalakításba kezdtem, és többnyire egy olyan oldalt készítettem, és a mai napig készítek, mely szeretné a lehető legtöbb információt tartalmazni nemcsak az InuYasháról, hanem különféle manga-, és animesorozatokról, melyek Rumiko Takahashi tollából kerültek ki. Természetesen személyes bejegyzésekkel is lehet találkozni, mert nemcsak maga az InuYasha, hanem ez az egész blog nagyon közel áll hozzám, és szeretem. ^^ Bevallom, hogy nem mindig volt rá időm. Való igaz, hogy mindig arra lesz időnk, amire szakítani akarunk.. de furcsán hangzik, szerettem volna, de nem tudtam belepréselni, mert a tanulásra koncentráltam, és esténként kimerült voltam, vagy épp a barátokkal találkoztam. Ha a gimi első évei alatt kezdtem volna neki ennek a blognak, akkor lehet, hogy sokkal több időt tudtam volna erre fordítani, és jobban belefért volna az időmbe. Így lehet az is, hogy még nincs az a kellő mennyiségű információ és adat, amit igyekszek pótolni, hiszen folyamatosan bővül, és frissül, és arra is szeretném felhívni a figyelmet, hogy ezután is lesznek, vagyis valószínüleg lesznek hosszabb-rövidebb időszakok, amialatt nem tudok frissíteni, vagy jelentkezni.. Ezért előre is elnézést kérek!
A blog történetét tekintve ennyit szerettem volna, de a bejegyzések között is találhattok még ezt-azt, amiket most nem másolnék ide ismét, mert minek?!
Az oldalnak, az indulása óta sok kinézete volt, design és elrendezés szempontjából is. Biztos felmerült, hogy miért is kyra az oldal címe? No igen.. Annak idején egy személyes oldalt szerettem volna, amin nincsen semmiféle egyéb. Viszont amint létrehoztam, rájöttem, hogy nem, ez így nem jó... Nem azért, mert nincsenek gondolataim, hanem épp azért, mert túl sok van xD. Tudom, ez egy kicsit különösen hangzik, de valahogy úgy érzem, hogy vagyok én, és van a világ, de nekem a kettő között nem kell átjáró, vagy inkább közvetítő. Szeretek megmaradni magamnak, mert akkor sem vagyok teljesen magam xD, úgy értem, hogy vannak dolgok, amiknek egyenlőre nincs helye a neten, majd, egyszer.. lehet. :)

01. szabályok
Egyre több oldalon látok ilyen-olyan szabályokat, így én is kedvet kaptam, mert nálam az a szabály, hogy nincs szabály! xD Pontosabban:
Cserékre vonatkozóan:
1, Nem zavar az, ha nem frissíted a lapod bizonyos időközönként
2, Nem veszlek le a cserék közül akkor sem, ha szünetet tartasz
3, Nem veszlek le, ha már bezártál, de a tartalmat továbbra is fent hagyod
4, Csak abban az esetben kerülsz le, ha te is valamilyen oknál fogva törölsz cseréid közül, minden szó nélkül, ami szerintem elég illetlenség, illetve, ha az oldalad megszűnik, vagyis törlöd a tartalmával együtt.
Szerintem ez így fair. Nem értem, hogy miért is elvárás az, hogy naponta frissekkel szolgáljanak egyes oldalak, amikor nagyon jól tudja mindenki, hogy a honlapszerkesztés egyfajta hobbi. A hobbit pedig nem lehet kényszerből, sem pedig kényszerítetten, mert akkor az már nem hobbi, hanem kötelesség.

02. kommentelés, hozzászólás, vélemény
Nos igen.. a dolog nehezebb oldala. A blog.hu-n sajnos a kommentelést regisztrációhoz kötötték. Nem lehet beállítani, hogy bárki szabadon kommentelhessen, mert csak akkor tudsz hozzászólást, véleményt, vagy akármi mást írni, ha regisztrálsz. A chaten gondolkodtam, de valahogy mindig feleslegesnek éreztem... majd lehet, hogy ez is változni fog.

03. az oldal eddigi kinézetei
ezek voltak: ... IDE kattintva megnézhetitek őket!

...Magamról...

Tegnap még annyi minden volt a fejemben, de azóta aludtam pár órát, így mind elszállt, egyszer bepótlom, de lehet, hogy nem. Anélkül is megismerhetsz, hogy bármit írnék ide, hiszen látod a stílusom egyéb bejegyzésekbe. Most olyanokat kéne írnom, hogy miket szeretek, miket nem? Hogy hány centi vagyok, és milyen színű a hajam? Nekem ez olyan felszínes, ás átlátszó, hiszen bármit írhatnék, attól független, hogy tényleg így van, avagy nem.. Aki ismer, tudja, hogy milyen vagyok, de az viszont egyáltalán nem biztos, hogy az, aki úgy véli, hogy ismer, valóban is ismer. :) Szeretem az epret, a vodkát, a LED-et, a nyarat, a hideget, a havat, a telet, s, ha VilágBéke lenne... ezenkívül sok mást, és sok mást, amit nem. Most feltehetnéd, hogy ez tényleg így van? ... Erről is írtam már, vagyis a netről, amit szintén olvashattok a bejegyzések közt. Meg sok minden másról, ami egyenlőre nem publikus, mert nem netre készült, vagyis itt, és máshol sem található. :) De mégis, ha pár szóban összekéne foglalni:

..happy.peace.love.black.white.
summer.winter.Herbie.rock.RollingStones.
InuYasha.smile.snow.husky..

De ezek csak szavak.. írott szavak, ez igaz, és mint tudjuk: A szó elszáll, az írás megmarad. Valahogy én is ennek a híve vagyok, és imádok írni, nem gépelni, hanem írni! Saját kezűleg, kézzel.. gondolom ez elég fura, ugyanis ma mindenki LapTop, NoteBook, vagy valami hasonlón pötyög. Nos, akkor én maradi vagyok.

01. love story.
Nem akarlak beavatni a szerelmi életembe, de egy aranyos történetet elmesélhetek három szóban is: keringőztem egy metálkoncerten. Nem voltam részeg, mielőtt valaki erre gondolna! ^^

02. Peace.
Szeretem a békét, a nyugalmat, azt, ha az emberek megvannak egymás között, mindenféle hátsó szándék és rosszakarat nélkül. Egy szóval: VilágBéke

03. Rolling Stones.
Régi történet. Régi kedvenc. Régi együttes. És jó zene. ^^ Voltam a Bp.-i koncertükön 2007. nyarán! :)

És még sok-sok mindent lehetne írni mindenről, mert elég sok minden történt velem, és, ha egyszer elkezdek beszélni, akkor megállás nélkül mondom, de ha meg egyedül vagyok, akkor túl sok vagyok magamnak, mert akkor meg a gondolatok jönnek, jönnek, és csak jönnek, megállás nélkül, így történhetett, hogy most is belefeledkeztem abba, hogy blogon írok, úgyhogy egyenlőre elég is ennyi belőlem, talán még sok is. Magamhoz képest túl sok. ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr952665730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása