Sziasztok! ^.^
Még a múlt héten több minden információt, és érdekességet tettem fel az oldalra, csak nem linkeltem be őket a helyükre, illetve a főoldalra sem írtam ki. Ennek csak az az oka, hogy nem voltam itthon. Valóban úgy akartam, hogy mielőtt elmegyek elérhetővé teszem ezeket, de aztán nem maradt rá időm. Elnézéseteket kérem!
Nem voltam net közelben, de, ha rendelkezésemre állt volna, akkor sem foglalkoztam volna vele, mert jó társaságom volt. ^.^ Különben is, ki az, aki akkor is a szobában ül, amikor megtehetné, hogy ne ott üljön?! ... Egy szó, mint száz, remélem, hogy rajtam kívül ti is kihasználtátok a jó időt, ami szerencsére még mindig tart. :)
Holnap új oldal fog kikerülni, ami szintén InuYashával foglalkozik a Best Sides-hoz! Szerintem nagyon szép, és igényes lapról van szó, majd ti is nézzétek meg! Ma már nem tudok neki kis képet készíteni, ezért kell, holnapig várni, és lehet, hogy a többiek képét is lecserélem, miért is ne alapon?! :)
Most nincs is több időm többet írni, ezért inkább leírom, hogy milyen újdonságokról is beszéltem a bejegyzésem elején.

új tartalom: 3 saját! fanfiction. Ehhez a három történethez hozzátartozik, hogy már korábban, az oldal megalakulása után nem sokkal megírtam őket, de akkor a rövidebb változatuk volt fenn, most kicsit átírtam őket, pontosabban kibővítettem mindet. Ezen kívül az InuYasha menüben megnézhetitek az eredeti japán szinkron beosztást, és a főszereplő hangjával {Kappei Yamaguchi} kapcsolatosan több minden érdekességet is olvashatsz, szintén ebben a menüpontban! ^.^ Gondoltam, hogy miért is ne írhatnék azokról a szinkronszínészekről, akik a kedvenceinknek hangjukat kölcsönzik Japánban?! :)
Jó szórakozást! ^.^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr702146651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása