Sziasztok! ^^
Tegnap egy kis meglepetéssel kedveskedtem, ahogyan ma is ezt szeretném tenni. Először is folytattam a dalszövegek feltöltését, így az 5-8. évad opening és ending szövegek is elérhetőek ugyanott, ahol az előző menü! ^^ Továbbá, ígértem, hogy nemcsak saját fanficek lesznek az oldalon, hanem fordítások is, melyek angolról lesznek átfordítva. Ezen ígéretemhez tartva magam el is készült az első ilyen fordítás, mely a Halott marad címet viseli, és a fanfictions menüben meg is találjátok. A fordításban próbáltam hű maradni a szöveghez, de voltak helyek, amikor eltértem tőle a jobb érthetőség reményében. :) Szeretnék minél több fordítást hozni, meg miegyebet az oldalra, hogy telis-tele legyen sok-sok szép tartalommal, csak így suli közben elég nehéz megvalósítani terveim, de van rá egy egész életem! xD Na jó, inkább most megyek is, hogy egyéb terveim alakítsam..

További kellemes délutánt! ^.^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr82701561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása