Thessa 2011.02.20. 16:11

látogatói térkép

Sokféle térkép létezik, mely segítségével megtudhatod, hogy honnan is jönnek a látogatóid. Én most csak egyet ismertetnék, mely teljesen ingyenes, regisztráció nélküli. Idővel lehet, hogy több is felkerül, de egyenlőre ez az egy is elég. :)

Visitormaps.org
Látogass el erre az oldalra!
Az oldalon megjelenő világtérkép egy sablon, melyet átszerkeszthetsz a következőképpen:
Select the map style (Válaszd ki a térkép stílusát) 8 közül választhatsz, én általában a Greyscale-t szoktam alkalmazni.
Select the map size (Válaszd ki a térkép méretét) 2 méret közül lehet választani, én a kicsit szoktam, mert az is elég.
Select the visitor marker you'd like to use (Válaszd ki, hogy mivel jelezze a látogatókat) 6 lehetőség van, én a Star-t szoktam alkalmazni.
Choose the color for the visitor markers (Válaszd ki, milyen színnel jelölje a látogatókat) 12 szín közül választhatsz.
Amint azt már gondolom észrevetted, ahogyan folyamatosan alakítod, úgy változik a sablontérkép is.
Ha mindennel készen vagy, akkor katt a Get Code linkre! Minket az embed code fog érdekelni, katt a copy-ra, majd pedig másold be a kódot egy html dobozba, hogy az oldaladon is elérhető legyen! :)
Fontos megjegyezni, hogy 24 órás térkép. Vagyis: ha az egyik látogatód délután 4-kor kattintott az oldaladra, akkor azt másnap délután 4-ig jelezni fogja, majd eltűnik, ha eközben, a 24 órás intervallumban azóta nem nézett vissza mégegyszer. 

megjegyzés: mindenképpen tedd HTML dobozba, különben nem működik jól!

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr432674899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása