Sziasztok! ^^
Nem tudom az elején kezdeni, mert ma annyi mindent készítettem, és mindegyik új menü, az egyik itt, a másik ott. :) Mondhatnám, hogy mindenhova került valami, úgyhogy el is kezdem sorolni. Először is a Rumiko's World menübe került a legtöbb: Kyoukai No Rinnét érintő menükalaptörténet; adatok; shinigamik, mely a halálistenekről részletes leírást tartalmaz! ^^ Még mindig ugyanebben a menüben: Ranma 1/2 adatok. Ha pedig megnézitek Rumiko életrajzát akkor az utolsó 2 mondatot érdemes elolvasni, mert feltettem a családfáját, aminek nem teszem ki ide a linkjét, legyen meglepetés! ^^ Ezt követően pedig kettő InuYasha menüvel bővült az oldal, mind a kettőt az általánosságoknál találhatjátok, az egyik Kagome otthona, míg a másik Kagome táskája! ^^ Mára azt hiszem, hogy ennyiben kimerültem..ezért is történt, hogy most mindezt inkább csak felsoroltam, és nem magyaráztam. elfáradtam. ^^'
Legyetek jók! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr592734148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása