Még két éve... 2009-ben készítettem egy modult, epizódlista címmel. Ezt egyik átalakítás folyamán levettem, fogalmam sincs, hogy miért, talán túl üresnek találtam?! Lényeg, a lényeg, hogy a mai napon ezt ismét megtaláltam, és kicsit kicsinosítottam, ami azt jelenti, hogy a magyar szinkronos részek címeit megtalálhatjátok benne, illetve az első évad japán, és angol címét, illetve a japán premier dátumát! Még egyik résznél sincs ismertető, de majd az is lesz.. idővel, ahogyan azt is, évekkel ezelőtt terveztem. :) Jha igen, InuYasháról van szó! xD Természetesen az InuYasha menüben találhatjátok, ha egy kicsit legörgettek.. a mangán túlra! :p Tudom, hogy a mangában még sok az üresség.. főleg a sok áthúzott kötet.. de folyamatosan dolgozom rajta, hogy mégtöbb érdekesség, info fent legyen! ^^ Ma már nem hiszem, hogy jövök, hacsak nem... nem! :D Egyébként a menü az epizódlista - epizódismertető címet viseli! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr112739292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása