Thessa 2011.02.16. 18:20

info.

Sziasztok! ^^
Eljött a pillanat. A menü pillanata: blogról & rólam. Mit is mondhatnék még? Címéből ítélve egyértelmű. Tartalmát tekintve elegendő. Szerintem bőven elég ennyi információ, nem mintha nem tudnék miről írni, de.. legyen ennyi elég. Amúgy sem én vagyok a fő témája az oldalnak. De most egy kis oldal-dolog: új oldallal bővül a Best Sides kategória, ami nálam nem valamilyen elite, vagy top minősítés, és hasonlók, hanem olyan oldalak, akikkel cserém van, jelzem, ez a szám egyenlőre nem túl sok.. de idővel.. bízom benne, hogy gyarapszik. Nem számít az, hogy szünetelsz, vagy épp bezártál, és a lapod továbbra is tartalmas, akkor sem töröllek, ha nem frissíted a lapod, szerintem ezek.. nem fair dolgok. Akkor törlök csak, ha az oldalad megszűnik, úgy értem, töröltetted, illetve, ha valamilyen oknál fogva te vagy az, aki törölsz engem a cseréid közül. Szerintem ez elég egyértelmű, de a biztonság kedvéért majd átírom egy hosszabb szöveg keretében az új menübe is. :) Tehát az új oldal: honekui.gportal.hu ^^ Szintén InuYashával foglalkozó oldala, érdemes benézni!, és még egyszer köszönöm a cserét, és hétvégén ki is teszem a linkjét a lapodnak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr192665955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása