Thessa 2011.03.08. 17:14

elkészült ^^

Sziasztok! ^^
Előbb, mint gondoltam... Bizony-bizony! ^^ Készen lett az új layout, teljesen. Nemcsak kívül, de belül is érdemes megnézni, mert pl. az InuYasha menü új "belsőt" kapott, akárcsak a Rumiko's world, ami a régi more and more menü! A cseréim is új képeket kaptak, és kikerült az inuworld.weboldala.net is! ^^
Miért épp lila?
Hát igen.. az előzőt meguntam már, hogy rózsaszínes árnyalatokban pompázik, tetszett, de az előtte lévő design is rószaszínes volt, és gondoltam, inkább váltok egy kicsit, így történt, hogy lila lett! Nekem nagyon tetszik, és remélem, hogy nektek is! ^^ Amúgy, vasárnap, amikor feltöltöttem, akkor épp a régi kinézeteket nézegettem, amiket anno készítettem, és hát.. fejlődtem az biztos, annál is inkább, mert volt hová, és még mindig van hová.. Igaz, hozzátartozik, hogy amikor indult a blog, akkor nem állt más a rendelkezésemre, csak a paint. :) Egyszer majd felteszem az oldal eddigi kinézeteit is, nosztalgiából..
További kellemes napot! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr362722284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása