Sziasztok! ^^
Esténként foglalkoztam azzal, hogy egy-két bejegyzést írtam, szerkesztettem, csinosítottam, így született meg ma estére a sok-sok portálépítéssel kapcsolatos mindenség. ^^ Először is egy új segítséget írtam le az alapok menübe, ami a linkelést részletezi kezdőknek. Ha pedig inkább effektek után fáj a fogad, akkor semmi gond, hiszen ezt a menüt is elérhetővé tettem, benne 16 linkeffektet, és szintén 16 kurzoreffektet találsz. Egyes effektek pedig saját készítésűek, avagy átalakításokból születtek. Nyugodtan felhasználhatod őket honlapod szerkesztéséhez. Remélem, hasznukat veszed! ^^
És, bizony-bizony! ^^ Új oldallal bővült a cserék listája: inuworld.weboldala.net Nézzetek be, hiszen, nevéből adódóan szintén InuYashával foglalkozik! ;) Holnap ki is teszem a linkjét a Best Sides-hoz! :)

További kellemes hétvégét! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr832713583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása