Thessa 2010.07.04. 17:24

hogy történt?.

Sziasztok! ^.^
Most elmesélem, hogyan is kezdődött el ez a nagy InuYasha őrület?! Mert igen, ez már az, no meg a többi Rumiko manga is a kedvenceim közé tartozik.
Két évvel ezelőtt történt, egy derűs reggelen, amikor kapcsolgattam a tv-t... Teljesen véletlen, pont akkor kapcsoltam az egyik csatornára, amikor kezdődött egy anime. Nem tudtam mi az, nem néztem akkoriban semmit se reggelente, vagyis inkább olyan korán. Hajtott a kíváncsiság, így gondoltam, semmit nem veszíthetek azon, ha megnézem, hogy mi ez. Az InuYasha volt az. Mondanom sem kell, hogy két részes epizód második fele.. Pontosabban a 95. rész volt, A hamis ékkő II. Mivel azelőtt nem is hallottam róla, ráadásul második rész, így az elején kicsit furcsa volt egy teljesen más világba csöppenni, de tetszett. Nem tudom pontosan, hogy mi fogott meg benne, de azonnal éreztem, hogy ebből favorit lesz, sőt, többet is éreztem. Miután vége lett, egyből jöttem a géphez a netre, mert nagyon ismerős volt! valahonnan a piros kimonós félszellem InuYasha, és a sailor fuku-t viselő lány is, Kagome, csak azt nem tudtam, hogy honnan. A neten szerencsére eléggé sok minden fenn volt, így kedvemre tudtam böngészni, mindent elolvastam róla, és az első két részt youtubon vagy 10-szer néztem végig az elkövetkezendő hetekben.
Nem kellett sokat gondolkodnom, hogy rájöjjek, honnan is volt olyan ismerős nekem a két szereplő... az egyik barátom szobájában volt egy kép, ami őket ábrázolta. Kicsit meglepődtem, mert én addig sose kérdeztem rá, hogy azok kik is a képen, meg semmi... általában hosszan bámultam őket a képen, de idővel már nem is kellett rákérdeznem, mert magam is tudtam. Ettől a perctől kezdve pedig minél többet és többet akartam megtudni az InuYasháról, és mára már, ha ebből kéne vizsgáznom, akkor izgulás nélkül is simán menne. ^^
Nagyon közel érzem magamhoz ez a történetet, és eléggé személyesnek is, kissé olyan, mintha születésem óta ismerném a storyt, és meg kell mondanom, hogy nagyon tetszik, és egyre jobban. Sokszor kérdezem, hogy ez csak véletlen? De én úgy gondolom, hogy semmi sem történik ok nélkül. Mindennek meg van a maga oka. Így nem csoda, hogy még inkább közelebb érzem magamhoz Rumiko ezen szerzeményét.
A történet már akkor! nagyon magával ragadott, amikor először láttam, és utána... meg még inkább. Mindez 2008-ban történt, ugyanígy, nyár volt. Most 2010-et írunk, és egyre nagyobb az érdeklődésem az anime-, illetve mangasorozat iránt...
Szerintem természetes, hogy valaki besorolja az adott történetet a saját életéhez mérten, ahhoz, amit már megélt, és tapasztalt. Feldolgozza, és lefordítja a saját nyelvezetére, ettől a pillanattól kezdve az az élete részéve válik, az adott személy része lesz.

mai adag új info az oldalon: Mermaid Saga, és Ranma 1/2 alaptörténet!, melyeket a more and more menüpontban olvashatsz!
Jó szórakozást! ^.^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr652129074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása