Thessa 2011.03.15. 21:10

new layout ^.~

Köhömm. ^.~ Pontosan egy héttel ezelőtt tettem fel az új designt. Mit ne mondjak, rövid életű volt. Ez még tőlem is szokatlan. xD Tulajdonképpen úgy kezdődött, hogy tegnap éjjel, az ágyban feküdtem, mint minden ember, ahogy az lenni szokott, és csak egy ötlet volt, semmi több... El is kezdtem dolgozni ma azon, amit kigondoltam, de egyáltalán nem állt szándékomban feltenni most rögtön. ^.~ Most pedig mégis fenn van. Azon gondolkodtam még, hogy a Graphics Design menüt lehozom a fejlécről, de ezt még egyenlőre nem tudom, azért is van még ott, illetve azért sem írtam ki a nevét. Az InuYasha menü lekerült a fejléc "alá". Ez az új layout sokkal jobban hasonlít hozzám, mármint sokkal jobban illik is hozzám. ^.^ Szerintem szép lett, aranyos lett, és vidám. Nem mintha a lila nem lett volna, de az olyan sötét volt. Szeretem a világos színeket! *.* (bár ez kicsit vicces..vagyis az alapján, ha megnézzük, hogyan is öltözködöm x'D) ... Ma csak így ennyit szerettem volna. ^.^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr302742469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása