nyár van. szünet. pihenés. meleg. szórakozás. amíg lehet, élvezem.
^^

A napokban nem volt időm blogolni, pont a fentebb említettek miatt, de ahogyan azt megígértem, új képeket kaptak a cserék. Lassan szeretném hirdetni az oldalt, mert egy évvel ezelőtt több ember fordult meg, mint most, és ezt sajnálom, ugyanakkor tudom, hogy az én hibám, amiért elhanyagoltam.
Amiről most pár szót szólnék az ezzel függ össze, vagyis inkább azzal, hogy milyen egy jó oldal?, az én szememmel. Előre szeretném leszögezni, hogy senkit nem akarok megbántani, csak építő jellegű kritikát adni, amit lehet, hogy csak hasznára fordítanak a szerkesztők.
Az első a megjelenés: legyen rendezett, tartalmas, szép.
Nem azt mondom, hogy minden oldal a legmenőbb designal rendelkezzen, hanem csak azt, hogy legyen igényes, kreatív. Én sem vagyok a legjobbak között. Kezdő vagyok ezen a téren. Próbálkoztam. Próbálkozok. Mindig tanulok valami jobbat, és szebbet. Még mindig van mit tanulnom. Sosem állok meg, te se tedd.
Nem szeretem, ha a színek elütnek egymástól. Főleg azt nem, ha az egész fejléctől. A háttér se legyen csicsás, bonyolult.
A második: az írás stílusa.
Egyenes utálom! azt, amikor valaki káromkodik. Azt meg végképp, hogy ezeket vissza kell olvasnom... Már elnézést, de te nem érzed cikinek, és nem érzed úgy, hogy mindent elmond magadról?! Mert én hányingert kapok.
Sajnos sok olyan chat van, amiben szintén megtalálhatók egyes kifejezések, amiket nem is tudom, hogy gondol az, aki leírja őket...
Megint más az, amikor valaki indulatos, és olyan, mint egy vulkán, ami épp kitörni készül, s ebben az állapotában ír valami ilyesmit, és megint más, aki ezt napi megszokásból írja. Úgy gondolom, hogy még akkor sem kéne képernyőre vetni egyes szavakat, ha az illetőnek nagyon rossz napja volt. Ezzel biztos, hogy nem csak én vagyok így.
Nem tudom, hogy neked mi a véleményed, de biztos vagyok abban, hogy te is szívesebben jársz egy olyan lapon, ami igényes, ami esztétikailag szép, amiben van egy kis plusz. Mert én igen.

ui.: egy kis újítást figyelhettek meg az oldal elrendezésében!

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr362160601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása