Sziasztok! ^^
A várva-várt InuYasha menük.. vagyis azt nem tudom, hogy mennyire vártak, de én személy szerint örülök nekik, annak ellenére, hogy egyik menü sem függ össze magával a történettel közvetlen, csak érintőlegesen. :)
Három menüt készítettem, melyeket az InuYasha menüben találhattok, és szerintem mindenképpen érdemes belenézni mindegyikbe. Az elsőben, K^GOME, Kagome nevének háromféle jelentéséről írtam, a második az InuYasha iPod szerintem magáért beszél, míg a harmadikban, az InuYasha termékekben különféle termékekkel találkozhattok, melyeket világszerte lehet beszerezni, természetesen nem a teljes lista, de sose lesz teljes, mert annyi dolgot készítettek már, így annyi van forgalomban, hogy képtelenség egytől egyig mindet bemutatnom! :)
Kellemes nézelődést! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr682728714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása