Thessa 2010.07.19. 14:06

net?!.

Az internet "csodája"?! Nem tudom. Bizonyos szempontból az. Bizonyos szempontból minden az, ami. Bizonyos szempontból pedig semmi sem az, aminek kéne lennie.
Az embernek hány és hány éne, arca van? Hány oldalát képes megmutatni?
Mások vagyunk, nemcsak a többi embertől térünk el, hanem saját magunktól is. Képes vagyok önmagamat adni, a való életben*, de képes vagyok teljesen más lenni, mert van, ami mögé elbújhatok. S ezzel mindenki volt már így, vagy még mindig így van.
Itt mindenki más egy kicsit, mindenki más akar lenni, mindenki nagyobb és jobb akar lenni a másiknál, csak egyet felejtesz el: mindenki egyenlő, bárhol is legyen, a világ bármely pontján.

* való élet: nincs okom senki és semmi elől elbújni, mert mindenhol otthonosan mozoghatok, a barátaim, a családom elől minek meneküljek?! ők tudják, hogy milyen vagyok, én tudom, hogy milyen vagyok. Neked minek kéne bármit is tudni rólam? Hiszen itt, te is más vagy, s én is más vagyok... vagy nem?! de, igen... vagy... nem.?!...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr422160744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása