Sziasztok! ^^
Tartalmi frissel nem szolgálhatok, viszont készítettem egy új oldalt, ami nem különálló oldal, és nem is költözik az eddigi, hanem sokkal inkább kiegészíti ezt! Miért? Azért, mert nem akartam a css-t és az azzal kapcsolatosakat is erre az oldalra feltenni.. akkor túl sok minden lenne itt.. túl nagy lenne a káosz egy idő után, és nem tudnék rajta eligazodni, sőt.. szerintem egy idő után ti magatok se, bármennyire is igyekeznék! Tehát, a css egy külön oldalt érdemelt ki, mely ugyan még "alszik", a nyitást áprilisra tervezem, a tavaszi szünet környékére.. :) Most viszont megnézhetitek ti magatok is, mert elkészítettem az első kinézetét is, ami még igencsak kezdetleges, és mondhatni, egyetlen egy menüje sem elérhető, mint mondtam, még alszik... ^.~ Felkészültél? Akkor nincs más dolgod, mint rákattintani a linkre:

css-codes.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr522762772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása