Thessa 2008.10.11. 16:27

Jaken mester xD

 Úgy bizony! Nem túlzok ám, mesternek születtem! *.*
Kezdjük azzal, hogy sikerült beköttetnem az internetet!! El nem tudjátok képzelni, hogy mekkora öröm ez nekem...jah tudom, tudom. Biztos azon gondolkodtok, hogy találtam fel az áramot...elraboltattam Edisont xD egy gépet is könnyen szereztem, csak azt elcipelni...majdnem ott szakadtam meg! Most ugye sajnál valaki?!
Jhajj, amikor már azt hittem, hogy végre élvezhetem a teljes nyugalmat ezen a kellemes szombati délutánon... Szépen, kényelmesen megebédeltem, semmit sem elkapkodva, a mosogatást szokás szerint Rinre hagytam, és szépen leheveredtem a kis fotelembe, a szemeim lehunytam, és, amikor már majdnem elaludtam, már tényleg nem hiányzott sok hozzá...és akkor... dühödten berontott Sessomarúú nagyuram, és hozzámvágott egy parvist, és egy koszos, büdös lapátot, majd rámordított, hogy azonnal takarítsak ki! Nah ezzel sem volt gond, ugyanis szépen odamentem Rinhez, és megmondtam neki, hogy mit üzen a gazdája, olyan jó teremtés, gond nélkül elhitte és elvállalta! Így kell csinálni Jaken! Látjátok? *.* Oh, néha még jómagam is meghatódok saját magamtól...Hmm Odüsszeusz sem volt ennyire leleményes mint én! XD Nah, de, ezzel még nincs vége a napi teendőimnek, ugyanis azt az idióta Kogát is megleckéztettem! Két hete folyamatosan esett az eső, ebből következett, hogy nagy lett a fű, és végtére is, én túl kicsi vagyok egy fűnyíróhoz, így rávettem azt a farkas embert, aki "lelkesen" és igen hamar megcsinálta! (igaz, még azt sem találták fel, és ezért ezt is szereznem kellett..no de nem baj...egyszer Nobel-díjjal fognak jutalmazni...Jaken mester xD micsoda álom!)
Most itt ülök a székecskémben, igen, ebben a kényelmes, jó puha székben..jhajj hát nem is tettem még említést se arról a szörnyűségről, hogy az én drága egyetlen, hű gazdám, kitalálta azt a butaságot, hogy jó lenne Rint taníttatni, ezzel sem lenne a nyakunkon napközben...ebben egyet értek..de... kitalálta, hogy majd én fogom minden reggel elkísérni az iskolába, délben ebédet vinni neki, délután érte menni, uzsonnáztatni, és kikérdezni tőle a leckéket, emellett még esti mesét is kell olvasnom, és ügyelnem arra, hogy pontban 8kor már ágyban legyen... Megőrültem én, hogy ebbe belemenjek???? Nem -.-"
Nah, most megyek, mert elfáradtam ebbe a sok munkába!

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr88708690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása