Thessa 2011.02.19. 20:15

újítás.

Sziasztok! ^.^
Mielőtt bárki megijedne... csak egy-két változás történt, nem sok... xD
Amint láthatjátok a felső sarokba egy újabb navigációs menü került, melynek Graphics Design a címe. Egy kis magyarázattal tartozom: már régebben is fontolgattam, hogy mi lenne, ha.. de sosem gondoltam bele igazán, a napokban viszont arra jutottam, hogy veszteni semmit sem veszítek vele, így megpróbálom. Az újítás tehát abban áll, hogy az oldal ezentúl portálépítéssel is foglalkozni fog, mely nemcsak blog.hu-s felhasználókat segíthet. Egyaránt kezdőknek, és haladóknak. ^^ Még ugyan semmi nincs egyik menübe sem, csak gondoltam elkészítem az alapokat. :) Az oldal fő témája továbbra is InuYasha, illetve Rumiko szerzeményei, és ezek menüjét a szokott helyen találod, tehát a Welcome szöveg alatt! :) Ezenkívül az oldalra hivatalosan is kikerült a honekui.gp! :)

További szép hétvégét! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://kyra.blog.hu/api/trackback/id/tr782673370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása